dimecres, 1 d’agost del 2007

Rústic Festa, Masia de Castelló.


Un any mes la gent de la Masia de Castelló de Vandellòs ha pensat en mi per poder gaudir de la seva companyia i com no, divertir-se amb la meva presencia a la seva Rústic Festa. L’any passat em vaig quedar en les ganes, ja que pel risc d’incendis es va suspendre tot. Llàstima, per que coneixen a tots els de l’organització em va semblar com una tragèdia, però l’estiu va ser molt sec i per desgràcia hi ha gent molt imprudent (jo mateix fa uns anys feia allí malabars amb foc i el Hombre bala amb canyó inclòs).
Espero de tot cor, que l’agost sigue plujós (com no, en moderació i que tots els col·legues músics i demés no parin de treballar). Així, el 1 de setembre per la tarda Muniatto tornarà a Castelló, i si no pot vindre ell, vindrà sa tia Karmetta.
Ja fa anys de la primera festa a Castelló, Muniatto sol, ningú em coneixia, i la primera impressió de la comissió de la festa quan em va conèixer va ser un poc trist (A qui collons ens han enviat!!) Tornava d’una nit llarga de bolo i de festa. Però a l’hora de començar van conèixer lo millor de Muniatto, i després jo sol, amb l’Albert Cucurull (Serveis Martines, Circus Principal) i amb la Heidi Metal.
Com no, pregaria que tota la gent que tingueu fotos meues de la festa me les envien per email o correu (gràcies).
Bé, no vos vull pegar mes lo rotllo i espero trobar-vos a tots a la Rústic Festa.