dilluns, 21 d’abril del 2008

"Lo Conte de Sant Jordi"


No se com va ser, però em vaig dir:
-Que no faré una interpretació de “Lo Conte de Sant Jordi”?
I em vaig contestar que sí. Ara ja està en marxa, amb versions diferents del conte m’he creat el meu . L’historia clàssica contada per Muniatto, amb una selecció de música feta pel meu amic i company Xiri, treta de grups com Hedingarna, Hevia, o d’amics com Traüt de Tarí o los grallers de Jesús entre d’altres. Un muntatge diferent, creat amb objectes marca Muniatto, amb text inclòs (això ja es rar) que bé llegit o memoritzat contarà la ja clàssica història de Sant Jordi.
Bé aquest dimecres tarda a la Plaça Caseres (la plaça de bous de tota la vida) a Jesús, després del cole vos invito a xalar (això espero) amb la meua versió experimental de “Lo conte de Sant Jordi”.