dimecres, 9 de juliol del 2008

Ja m'he casat



Bé, ja era hora, tranquils, estic bé, no m’ha passat res greu, tot al contrari m’he casat.

Lo primer article de l’estiu, sí, entre bolo i bolo he trobat un raconet per casar-me amb l’Ester per començar la nostra aventura de l’adopció.

Tots els blocs els tenia parats: L’Humorcillet, lo Freak News, i com no, aquest mateix. Tot s’ha barrejat: Bolos, papeleos, família i com no "La Boda”.

Vaig estar a Burgos amb “Els Enfants” on em van fer l’acomiat de solter, vinillos, pinxos i com no morcilla (no era cap de les dos meues germanes). L’Alcalde no va venir, això era part de tot el muntatge que m’havien preparat: una recepció amb l’Alcalde de Burgos per vestir tots d’etiqueta. La culpa van ser els meus pantalons rojos. Però l’Albert, lo Xino, l’Ignaci, Jordi i el Titus, es van vestir com si fos la meva “Boda”.

L’Ampolla, El Vendrell, Santes Creus, Burgos, Canet lo roig, Vinaròs, Deltebre, Valdeltormo….. entre d’altres, llocs per on ha passat Muniatto.

Ara tinc un petit “parón” i per això estic escrivint aquest article, no res, ja estic cansat, pot ser la falta de pràctica, vos deixo amb unes quantes fotos, poc a poc ja faré mes muntatges de la temporada.

Salut a tots i un bon estiu.

1 comentari:

Mundomojino ha dit...

Mi más sentido pésame.
Un "casao".