dimecres, 21 de gener del 2009

GALA BENÈFICA CONTRA L ’ALZHEIMER ‘AQUÍ ESTIC JO!’


AQUEST DIJOUS COMENÇA LA VENDA DE LES ENTRADES PER LA GALA BENÈFICA CONTRA L ’ALZHEIMER
‘AQUÍ ESTIC JO!’
Les entrades es poden adquirir en l’horari d’oficina de la Cambra de Comerç de Tortosa, d’AFATE, d’Acadèmic, i a les oficines de l’agència de viatges Hifetours
La gala benèfica per la lluita contra l’Alzheimer “Aquí estic jo!” tindrà lloc el proper dia 16 de febrer, a les 22.00 hores al Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa, organitzada per l’Associació de Familiars d’Alzheimer de les Terres de l’Ebre (AFATE), Acadèmic, la Cambra de Comerç de Tortosa i Hife, amb el suport de la Delegació Territorial del Govern a les Terres de l ’Ebre.
Aquest dijous, dia 22 de gener de 2009, comença la venda de les entrades per assistir a la gala, que seran numerades a la platea, al preu de vint euros, i no numerades a l’amfiteatre, al preu de quinze euros. Els organitzadors també han previst una fila zero, amb un donatiu de seixanta euros. Les entrades es poden adquirir en l’horari d’oficina de la Cambra de Comerç de Tortosa, d’AFATE, d’Acadèmic, i a les oficines de l’agència de viatges Hifetours.
La gala benèfica per la lluita contra l’Alzheimer “Aquí estic jo!” comptarà amb les actuacions de diversos artistes ebrencs, com Muniatto Xou, Cor Flumine, Saragatona, Quico el Cèlio, el Noi i el Mut de Ferreries, Montse Castellà, l’Acadèmic Big Band, i Nico i Masha. La gala també inclourà les actuacions de Mikel Herzog i de la cantant Nina.
Durant la gala també hi haurà salutacions per vídeo de diverses persones del món cultural, social, esportiu i artístic del nostre país. A més, la gala es podrà seguir en directe a través de la televisió per internet Teveon
Aquest esdeveniment és molt important per AFATE tant per la captació d’ ingressos que permetin desenvolupar les seves tasques, com per la repercussió que té a l’hora de donar a conèixer les possibles maneres d’ afrontar la malaltia de l’Alzheimer.