dilluns, 7 de maig del 2007

Les meues nits d'Estiu al Pub Comodoro i els matins al Xiringuito d'Alex

Pronte tornaran les nits d'estiu al Pub Comodoro de l'Ampolla, Paco i la Joana, em porten per animar la seva terrassa, aquí teniu unes fotos dels meus fans, fins i tot firman autògrafs.
El millor lloc per anar desprès de sopar, disfrutar una nit amb la màgia de la terrassa del Comodoro i el Pallasso Muniatto, un “cóctel” tan explosiu com els metros de xupitos de Paco.
Bé, el dijous 5, 12 i el dimecres 25 de juliol, i els dijous 9 i 23 i el dimars 28 d’agost, l’esperem a partir de les 10 de la nit. Ia va!! Ara va!!

Un altre lloc on Muniatto no falta desde fa molts d’anys, Lo Xiringuito d’Alex a la Platja de les delícies de Sant Carlos de la Ràpita. Papa, mama, iaio, iaia.. porta als mes petits a fer el seu castell de sorra i disfruta prenent un gelat, una birra o un granissat.. de la meva actuació (porta gorra: fot un sol que bada les pedres) a partir de les 12 del mitg dia. Aquest any estic el 15 de Juliol i el 12 d’Agost, diumenges pel matí.
I si la nit de 16 d’Agost vols disfrutar del meu xou nocturn, alli estaré després de sopar amb un xou picant (dos rombos) o el foc, la paraula i el meu “tipo serrano”, ompliran la terrassa del Xiringuito.