dijous, 22 de maig del 2008

Lo Riu es vida, NO al transvasament.

Aquest diumenge passat, com no vaig estar a la manifestació a Amposta en contra de tot transvasament i en especial lo del nostre riu L’EBRE (vaig poder fer un petit “hueco” entre los meus bolos de comunions)
No sé lo número exacte de persones que érem, però només cal mirar les fotos de tots el mitjans de comunicació i les que veieu aquí al meu article (per cert, fotos enviades pel nostre estimat Joan Panisello, gran artista i activista contra l‘antitrasnvasament).
Jo només vaig anar a posar el meu “granet d’arena” o la meva “gota d’aigua”. No res, no tinc mes ganes de aprofundir amb el tema, ja que crec que lo meu bloc esta mes enfocat en un pla mes alegre (com va estar tota la manifestació) i de xalera, però com al igual que les fotos, vos deixaré unes adreces que m’ha passat l’amic Joan Panisello i allí podreu rebre mes informació de la “Nostra lluita” sense armament ni res aparegut (bé, jo no portava cap bomba però portava al seu home “Lo Bombo”, amic inseparable a totes les “manis”).


Pàgina recomanada:
http://www.solosequenosenada.com/
En especial lo següent article:
http://www.solosequenosenada.com/2008/05/10/la-trama-“trasvase-del-ebro”-v13/